Reduced price! Pilihan Hati Mr. Millionaire Expand

Pilihan Hati Mr. Millionaire

Suara Hati Publication Suara Hati Publication

Suara Hati Publication

New

Penulis : Fara Hana

More details

This product is no longer in stock

RM25.20

RM28.00

-10%

Tajuk : Pilihan Hati Mr. Millionaire
Penulis : Fara Hana
Harga : RM28.00
ISBN : 978-967-15408-1-7
Mukasurat : 752

Sinopsis
TENGKU DENNIS… bagai bulan jatuh ke riba. Begitulah perumpamaan bagi kehadiran lelaki itu dalam hidup Lisa. Kedudukan dan kemewahan yang dimiliki lelaki itu telah mengubah kehidupan Lisa sepenuhnya bagaikan malam yang diganti siang. Atas bawah kiri kanan dihiasi dengan kemewahan sehinggakan Lisa turut hanyut dalam dunia yang dicipta oleh lelaki itu.

LISA… apa lah sangat perempuan kampung tu, buat enjoy waktu muda ni ok lah. Begitulah niat yang disimpan oleh Tengku Dennis terhadap Lisa pada awalnya. Tapi, kuat mana je hati jantan dia tu? Lama kelamaan jadi berat pulak hati tu nak melepaskan perempuan kampung itu dari hidupnya.

“Awak tipu! Saya tau awak yang ambik. Kalau bukan awak siapa lagi? Tengah-tengah laut pula tu. Takkanlah ada pencuri. Saya tau saya belajar tak tinggi tapi saya tak bodoh tau. Bak balik!” – Lisa

“La… sedar diri rupanya. Ingatkan tak sedar diri. Tapi tak apa, belajar tak tinggi pun boleh pakai branded jugak kan?” – Tengku Dennis

Mr. Millionaire dan gadis kampung… datang dari dua dunia yang berbeza, lahir dari jalan cerita yang tak sama. Ini kisah kehidupan mereka yang hanyut bersama melayari lautan kemewahan dunia sehingga mereka menemui salah satu tujuan sebenar dalam sebuah kehidupan.

Suara Hati Publication

Write a review

Sedetik Lara Mekar Di Hati

Penulis : Sara Hezra