My Rude Wife 2 Expand

My Rude Wife 2

Suara Hati Publication Suara Hati Publication

FP

New

Penulis : Ciknorcinta

More details

This product is no longer in stock

RM35.00

Tajuk : My Rude Wife 2
Penulis : Ciknorcinta
Harga : RM35.00
Mukasurat : 1050
ISBN : 9789672300618

Sinopsis
Firdaus dan Melur sudah mengecapi momen-momen indah di dalam rumah tangga mereka,namun ujian yang melanda datang tanpa diduga. Hadirnya Mak Long Sally telah membawa cerita berbeza.

“Dia baik tu bersebab kau tau tak? Sebab dia banyak kekurangan! Dia sakit. Tak kerja. Tak boleh mengandung. Itu pun kau tak nampak ke?” - Mak Long Sally

Huh! Namun bukan Melur orangnya untuk mengalah dan dikalahkan.

“Ingat ni drama Melayu ke? Kena buli pun diam dan mengalah? Konon baik sangat. Lepas tu nangis acah-acah jadi mangsa. Melur bukan heroin macam tu tau?” -Melur

Dan muncul pula Rossa menjadi penambah perisa yang mampu menggoyahkan.

“Well,nothing to wonder. She’s beautiful. Senang je lelaki nak terpikat dengan dia walaupun dia tu wife orang.”- Rossa

Haluan kian menyukarkan apabila kehadiran Doktor Alie,telah menggugat segunung kepercayaan dan melerai sebuah keyakinan.

“Kalau Encik tak mampu nak jaga dia,serahkan pada saya. Saya janji akan berikan segalanya untuk kebahagiaan dia.” - Doktor Alie Zafar

Tanpa diduga,panas yang disangka hingga ke petang,memunculkan hujan di pertengahan.

“Aku tersepit,Karl. Kau faham tak? Kiri Rossa,kanan Melur. Dua-dua pun tanggungjawab aku.” - Firdaus

“Baiklah,Melur setuju abang kahwin dengan Rossa. Tapi dengan satu syarat. Lepaskan Melur. Dengan talak tiga.” - Melur

Dan,cinta sejati Harris Daniel,tidak akan pernah terpadam. Sebuah kehadiran yang membawa selautan kasih dan kesetiaan.

“Saya nak melamar Melur untuk jadi isteri saya yang sah.” - Harris

Apakah yang telah dan bakal terjadi? Siapakah Mak Long Sally dan siapa pula Rossa? Adakah gadis itu mampu mengahwini Firdaus? Dan mampukah Doktor Alie mendapatkan Melur atau adakah Melur akan kembali ke sisi Harris? Bagaimana pula dengan Firdaus? Tegarkah lelaki itu mempertahankan atau pergi bersama kekecewaan?

Suara Hati Publication

Write a review

My Rude Wife 2

My Rude Wife 2

Penulis : Ciknorcinta