REBAT KOS POS RM5 (MIN PEMBELIAN RM50)

MASUKKAN KOD : RM5 DI RUANGAN BAUCER

atau

REBAT KOS POS RM1

MASUKKAN KOD : RM1 DI RUANGAN BAUCER

*MALAYSIA SAHAJA

Reduced price! Piah Di Hati Mr Beku Expand

Piah Di Hati Mr Beku

Rinsya Chasiani

Rinsya Chasiani

New

Penulis : Mia Azwari

More details

This product is no longer in stock

RM30.40

RM32.00

-5%

Tajuk : Piah Di Hati Mr Beku
Penulis : Mia Azwari
Harga : RM32.00
ISBN : 9789671791747

Sinopsis
Kerana dinginnya Farhan, Nur Sufiah menyangka abang sepupunya itu membenci dirinya. Walaupun tahu atas dasar simpati kerana dia anak yatim piatu, namun lamaran keluarga Farhan yang mahukan Piah sebagai menantu disambut dengan hati yang terbuka. Malah Piah telah lama menyimpan perasaan terhadap Farhan Aidil, si Mr Beku. Namun perkahwinan saja, belum mampu menyatukan dua hati. Farhan dan Piah terpisah membawa haluan masing-masing.

“Hari ni, ada tak pensyarah tu datang?” - Piah
“Pensyarah tu lelaki ke perempuan?” - Iris
“Lelaki dan serius giler. Muka tu ketat je sepanjang mengajar. Tak pasal-pasal, kelas kawan aku gelar dia Mr.Beku…” – Fatin
Piah tersentak.

Farhan bekerja sebagai pensyarah di UUM, fakulti tempat Piah belajar. Farhan berlagak tidak mengenali Piah. Dan Piah juga begitu. Semakin lama, Piah gagal membaca hati dan perasaan milik suaminya.

“Kenapa abang kahwin dengan Piah? Kenapa bukan dengan Kak Maira? Apa lagi yang abang tipu Piah?” - Piah.

Sesaat Piah tahu dulu Farhan pernah hampir bertunang dengan wanita lain sebelum perkahwinan mereka, kebencian Piah semakin menggunung tinggi!

“Terpulang pada Piah nak buat apa lepas ni. Abang dah tak peduli. Ini yang Piah nak kan? Kalau Piah rasa nak ikut abang balik KL, kemas barang Piah sekarang. Kalau Piah tak nak, Piah boleh terus tinggal di sini. Abang tak nak paksa Piah."

Siapakah Piah di hati Farhan Aidil? Isteri, orang asing atau setakat adik sepupu sahaja?

Adakah kebahagiaan yang mungkin bakal mereka kecapi tanpa mengorbankan perasaan orang lain? Tergamakkah Farhan meninggalkan Piah tatkala cinta mula menepuk jiwa?

Rinsya Chasiani

Write a review

Seratus Persen Milikku

Penulis : Ainon Zaini