Reduced price! Protect The Boss Expand

Protect The Boss

Penulisan2u Penulisan2u

Penulisan2u

New

Penulis : Ellyne Alyana

More details

This product is no longer in stock

RM17.10

RM18.00

-5%

Tajuk : Protect The Boss 
Penulis : Ellyne Alyana
Harga : RM18.00
ISBN : 978-967-11208-1-1

Sinopsis
Tengku Hafifi Hafiz - Nurafifah Alia Aqilla? Gadis yang brutal. Hobi utama, ‘melipat’ orang. Jika diberi pilihan, dia lebih rela digelar teruna tidak laku daripada bergelar suami kepada perempuan yang sering membuatnya meluat dan benci!

Nurafifah Alia Aqilla - Tengku Hafifi Hafiz? Meskipun semua lelaki sudah pupus, hatinya tidak akan sesekali menerima pencinta wanita tegar seperti Tengku Hafifi Hafiz! Muktamad!

Tengku Adam Haizrill. Seorang lelaki yang setia akan cintanya terhadap Alia, adik angkatnya sendiri. Fif seolah-olah pantulan wajah Alia. Fif menjadikannya seorang lelaki yang tidak pernah kenal erti cukup dalam hidupnya.

Tetapi dapatkah mereka menolak takdir? Kehidupan rumah tangga yang bermula dari pelbagai kenangan pahit bertukar menjadi manis dari hari ke hari…

“Jet’ aime!”

“Hah, Jeti Amer?” Aku dah ketawa sakan. Apa masalah Hafiz pagi-pagi ni? Dia nak mengajak aku memancing di jeti ke?

Ketika sedang asyik dilamun cinta yang membara… Mereka diuji dengan dugaan yang hampir-hampir memusnahkan masjid yang sudah kukuh dibina.

“I love you. Tu maksudnya, kan? Fif langsung tak menyangka lelaki yang sombong, berlagak bagus, gedik, buaya antarabangsa dan tak berapa nak kacak ni jadi suami Fif.” -Nurafifah Alia Aqilla

“Abang lagi tak jangka yang abang akan jatuh cinta dengan perempuan yang bersikap macam tomboy, kaki rempit, minah karate, pemilik mulut yang dah mati insuransnya dan tak berapa nak cantik!” - Tengku Hafifi Hafiz

Dapatkah mereka bersama sehingga ke akhirnya? Adakah takdir bakal menyebelahi mereka?  Ikutilah kisah suka, duka, romantis dan lucu dalam... Protect The Boss.

Write a review

Kampung Girl

Penulis : Umi Kalsom