Reduced price! Jampi Cinta Dato' F Expand

Jampi Cinta Dato' F

Kaseh Aries Publication Kaseh Aries Publication

Kaseh Aries

New

Penulis : Cik Tet

More details

Warning: Last items in stock!

RM28.50

RM30.00

-5%

Tajuk : Jampi Cinta Dato’ F
Penulis : Cik Tet
Harga : RM30.00
ISBN : 978-967-2035-54-1

Sinopsis
Demi menyelamatnya nyawa insan yang paling disayanginya, Anggerik bersetuju untuk dinikahkan dengan Dato’ Firdee Arhan. Seorang pemuda yang ego dengan cintanya.

“Awak boleh jadi isteri saya, tapi awak takkan dapat cinta saya.” ~ FIRDEE

“Mahal sangat ke cinta Dato’ tu? Tak layak untuk perempuan miskin macam saya ni?” ~ ANGGERIK

Sikap dingin beku pemuda itu memaksa Anggerik untuk menjadi seorang penggoda yang nakal demi untuk memikat hati si suami yang mula bertapak dalam hatinya itu.

“Awak memang sengaja nak goda saya, kan?” ~ FIRDEE

“Abang tergoda ke?” ~ ANGGERIK

Godaan yang diterima buat Firdee tersungkur berkali-kali. Lemas dengan kenakalan Anggerik yang semakin menjadi-jadi. Di saat dia bersedia untuk menyerahkan cintanya kepada Anggerik, kebenaran menghancurkan semuanya. Menghapuskan segala yang indah di antara mereka.

“Awak dah hancurkan hati saya dengan begitu lumat sekali. Awak dah buktikan kepada saya... yang awak memang tak layak untuk memiliki cinta saya.” ~ FIRDEE

“Anggerik akan pergi. Tapi percayalah... semua yang Anggerik dah curahkan untuk abang, tiada satu pun yang palsu.” ~ ANGGERIK

Hanya kerana dendam dan busuk hati orang lain, tegakah Firdee untuk melepaskan insan yang pernah bergelar ratu di hatinya itu? Permaisuri di Vila Cinta Agung itu?

Kaseh Aries Publication

Write a review

Kekasih Hati Mr Bodyguard

Penulis : Ateen Khalid