Whatsapp Dapat

Kod Diskaun 20%


Mr. Saka Biru Expand

Mr. Saka Biru

Kaseh Aries Publication Kaseh Aries Publication

Kaseh Aries

New

Penulis : A'je Fazlina

More details

Warning: Last items in stock!

RM30.00

Tajuk : Mr. Saka Biru
Penulis : A'je Fazlina
Harga : RM30.00
ISBN : 978-967-2035-51-0

Sinopsis
Kata-kata penghinaan Alis Zahira lima tahun lalu membuatkan hati Inspektor Mohd Amsyar diulit rasa dendam, marah dan kecewa. Namun mereka dipertemukan semula dengan satu tujuan. Berkahwin atas aturan keluarga.

“Kau ingat bila kau goda aku, kau boleh dapat balik hati aku yang dulu macam tu aje? Jangan harap!” – Amsyar.
“Saya akan goda awak sampai awak tunduk dengan saya. Ini janji saya, Amsyar.” – Alis.

Amsyar dengan misi membalas dendam, mahu membuat si isteri terus tersiksa dan menderita demi membayar rasa sakit hati yang pernah dia rasa. Sementara Alis dengan misi mahu meraih kembali kasih sayang dan cinta yang pernah ada dari lelaki yang pernah dia hina.
Sekental dan sekeras manalah hati seorang Inspektor Amsyar bila saban hari digoda dan disajikan dengan kata-kata pujuk rayu oleh si isteri. Akhirnya sang saka biru tertewas juga.

“Awak dah bersedia ke nak hidup dengan saya? Tak takut?” – Amsyar
“Sebab awak dah janji nak jaga saya sampai hujung nyawa, buat apa saya nak takut.” – Alis

Namun peristiwa kemalangan lima tahun lalu membuatkan segalanya kian berubah. Amsyar terus-terusan menghukum dan meninggalkan Alis digantung tidak bertali.

“Apa yang kau dah buat, Alis? Kau tahu tak betapa siksanya aku dengan kehilangan itu. Kau dengan Shahir pembunuh!” – Amsyar.
“Saya tak salah Am! Awak tak boleh jatuhkan hukuman macam ni untuk saya” – Alis

Mampukah hatinya menerima Alis semula? Ikhlas dia melupakan semuanya? Saat Alis pergi membawa diri, mampukah melembutkan hati sang saka biru yang ego dan penuh dendam?

Kaseh Aries Publication

Write a review

Sepupuku Jadi Isteriku

Penulis : Ezdiani Abd Rahman