Notis Bercuti

BBO mula bercuti pada 15 - 25 Dis 2018. Hari terakhir untuk hantar tempahan & buat bayaran ialah pada 13 Dis 2018. Tempahan & bayaran yang dihantar bermula 14 Dis 2018, BBO akan proses selepas cuti, bermula 26 Dis 2018. Tawaran diskaun 10% DIBUKA

New Dia... Dato' Terlajak Sengal Expand

Dia... Dato' Terlajak Sengal

Kaseh Aries Publication Kaseh Aries Publication

Kaseh Aries

New

Penulis : Cik Tet

More details

This product is no longer in stock

RM30.00

Tajuk : Dia... Dato' Terlajak Sengal
Penulis : Cik Tet
Harga : RM30.00
ISBN : 9789672035169

Sinopsis
Dia..lelaki yang punya segalanya. Harta, pangkat dan kedudukan. Rupa paras yang mampu menggugat hati si gadis. Belum lagi dengan body ‘tilam kekabunya’ yang cukup untuk membuatkan si gadis dilanda angau.

“Makhluk apa ni Pija?”
“Inilah makhluk pembunuh, D.”
“Bukan orang utan ke?”
“Orang utan mana ada jambang yang ohsem macam ni. Inilah makhluk Tuhan yang paling seksi yang aku pernah nampak.”
“Ini bukan seksi Pija, ini seksa namanya..”

Namun, bila sengal seorang Dato’ Arjuna itu muncul, Irdina yang blur dan sopan juga boleh bertukar menjadi senget dan kuat menjawab demi melayan si sengal yang kadang-kala boleh bertukar menjadi mamat ketul ais.

“Betis yang tengah bunting tu tak payah nak tunjuk dekat orang. Orang tak terliur pun kalau tengah bunting macam tu.”
“Bukannya sengaja saya nak tunjuk, yang awak pergi pandang tu kenapa?”
“Kalau dah terpampang depan mata, semua orang pun akan pandang, Dina.”
“Awak saja yang pandang, bermakna awak jelah yang terliur dengan betis bunting padi saya ni. Cakap tak terliur, tapi pandang jugak.”

Itu baru seisi ‘beramah mesra’ antara si sengal dan si senget. Belum lagi si kecik bulat a.k.a M.R. Riezman yang turut menyelit bersama dengan sengalnya.

“Kenapa aunty tepung gomak pakai gaun kembang macam ni?”
“Cantik kan? Macam Puteri Elsa.”
“Tak nampak pun macam Puteri Elsa. Riez tengok dah macam lampu meja dalam bilik kerja daddy je.”

Bila anak buah dengan pak buah bergabung kesengalan, yang menjadi mangsa sudah pastilah si senget Irdina. Huru-hara hidupnya dalam melayan kesengalan yang mampu menyentap hati dan jantung. Belum lagi dengan sikap Arjuna yang sentiasa berubah-rubah. Sengal, sinis dan beku.

Sesungguhnya sengal itu ohsem, namun hanya ada satu di dalam kepala Ird

Kaseh Aries Publication

Write a review

Jangan Ganggu Jodohku

Penulis : Umie Nadzimah