REBAT KOS POS RM5 (MIN PEMBELIAN RM50)

MASUKKAN KOD : RM5 DI RUANGAN BAUCER

atau

REBAT KOS POS RM1

MASUKKAN KOD : RM1 DI RUANGAN BAUCER

*MALAYSIA SAHAJA

Reduced price! Uwan Konah Expand

Uwan Konah

Dear Novels Dear Novels

Dear Novels

New

Penulis : Haida Hassan

More details

RM21.85

RM23.00

-5%

Tajuk : Uwan Konah
Penulis : Haida Hassan
Harga : RM23.00
ISBN : 978-967-14675-8-9

Sinopsis

Munah sering diganggu makhluk halus yang ingin berdamping dengannya. Semakin diamati, Munah yakin dia diganggu saka Uwan Konah yang memaksanya menerima belaan warisan itu.

 “Jangan macam tu, tak ada apa pun. Cuma barang pusaka saja. Aku ni rasa macam dah tak panjang umur. Sekurang-kurangnya, tenang sikit hati aku dah berbagi ni. Kau terima ya…”

 “Tak nak!”

 Munah semakin teruk dicederakan. Lewat mimpi, makhluk halus itu menikam dan merobek perutnya. Selagi Munah tidak mahu terima, dia terus berdepan ancaman saka Uwan Konah.

 “Aku bertanggungjawab menyelesaikannya dengan caraku. Setidaknya, aku dapat buktikan kemampuan melindungi cinta hatiku.”

 Perkenalan dengan Hadi membuatkan Munah yakin lelaki itu adalah insan yang sering membantunya ketika diserang makhluk belaan Uwan Konah. Hadi nekad mahu membebaskan Munah daripada tuntutan syaitan laknatullah itu. Namun seksa yang ditanggung Munah tidak terhenti begitu sahaja.

Dear Novels

Write a review

Uwan Konah

Uwan Konah

Penulis : Haida Hassan