"Saya mahu terima tawaran diskaun NOVEL MELAYU 10% secara tetap setiap bulan"

Berminat? Isi maklumat DI SINI

Lelaki Dingin Expand

Lelaki Dingin

Anaasa Publication Anaasa Publication

Anaasa Publication

New

Penulis : Rinsya Chasiani

More details

RM25.00

Tajuk : Lelaki Dingin
Penulis : Rinsya Chasiani
Harga : RM25.00
ISBN : 978-967-0870-60-1

Sinopsis
Aku Riah, editor di syarikat penerbitan kecil. Pernah putus tunang sebab orang tu ada perempuan lain. Mulalah aku berangan nak kahwin dengan lelaki dingin sedingin salji kutub utara. Tak romantik pun tak apa, janji dia pandang aku seorang aje!

Ainal lelaki kacak. Kacak yang luar biasa! Jika ada orang mengatakan Ainal itu pelakon drama, aku amat percaya. Namun lelaki kacak tak semestinya bersifat sempurna.

“Hidup dia macam katak di bawah tempurung, sesuai sangat dengan kau!” – Kak Mia

Tapi…

“Nal, awak nak hantaran apa dari saya?” – Aku

“Saya nak jam tangan, baju Melayu, dan al-Quran.” – Ainal

“Habis, awak tak tanya saya nak apa ke?” – Aku

“Famili dah uruskan.” -Ainal

Ainal la mamat paling blur dalam dunia ni, paling susah nak buat benda romantik, paling tak berperasaan, dan paling malas nak ambil tahu soal hati perempuan. Betul ke aku dah jatuh hati dengan mamat beku bernama Ainal?

“Nal, orang sayangkan awak.” – Aku

Dia setakat angguk kepala. Mampu ke aku hidup dengan lelaki sepasif Ainal? Aku ni, perempuan juga. Kalau cinta katakan cinta, tidaklah aku frust menggila!

Anaasa Publication

Write a review

Cinta Untuk Nurain

Penulis : Ayuna Asma